A place to remember: urbex ❤️

Hmm als ik moet denken aan mijn meest onvergetelijke plek waar ik ooit geweest ben dan moet ik denken aan onze vakantie in Kroatië in 2022. Het verlaten hotel Haludovo. Urbex en geocachen is fantastisch te combineren! Bij dit hotel hebben we onze ogen uitgekeken! Super leuk dat ze hier een multi hebben geplaatst. Ook was er op dat moment een fotoshoot van een bruidspaar, super gaaf! Wat vooral wel spannend was was dat op het eindpunt de batterij van m’n zaklamp leeg was.. daar sta je dan in een verlaten donkere ruimte zonder licht.. :scream: wat een leuk avontuur!

1 like

Altijd gaaf als er een cache bij een lostplace ligt.Leuk dat je deze locatie met ons wilt delen.

1 like

@GKlokkie kijk een lost place :wink:
Bedankt voor het delen! Deze gaan we opslaan.

1 like

Lost places zijn altijd geweldig en helemaal wanneer er ook nog eens een geocache in ligt. We zijn al naar verschillende landen gegaan om lost places te bezoeken. Kunnen we hier niet een mooie pagina van maken? Ik heb wel ideeën voor Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en België. Elk jaar gaan we met 4 geocachers naar lost places. Natuurlijk proberen we hierbij ook lost places te vinden met een geocache erin. Alvast een voorproefje? Kijk eens op Geocaching > Hide and Seek a Geocache > Premium Member Only Cache

1 like

een pagina kan zeker, wat had je in gedachten? Hier op het forum een pagina met allemaal links of een website zoals: https://nachtcaches.nl