Een blunder om nooit te vergeten. We kunnen er nog steeds om lachen….Jaren geleden hebben we bij Wageningen een cache gedaan waar je water in moet gooien. Dat had ik toen niet bij me dus toen ik een tijdje later weer naar naar Wageningen ging was ik goed voorbereid. De dag van te voren had ik al een volle fles water klaar gezet in de bijkeuken. Als ik dan wil vertrekken zou ik bijna de fles vergeten. Ik ga weer naar binnen, grijp de fles mee en rijd naar de cache. Een flinke buis die dus gevuld moet worden met water en dan komt de petling naar boven. Appeltje eitje dacht ik…. Vol enthousiasme giet ik de 1,5 liter fles leeg. Een enorme lading schuim ontstaat en dan realiseer ik mij dat ik per ongeluk de 7up fles uit de bijkeuken heb gegrepen…. Ik heb per ongeluk 7up in de cache gegooid haha het was een hilarisch moment maar het loggen is gelukt ![]()
1 like
Hahaha, wat een geweldig verhaal!
Wij zitten hier ook hardop te lachen om die 7UP in de cache! Dat is pas een onverwachte twist! Je voorbereiding was top, maar dan die onverwachte frisdrank-verrassing… Geniaal!
Het bewijst maar weer dat de leukste momenten soms ontstaan uit de grootste blunders. Fijn dat het loggen uiteindelijk toch gelukt is, en dat jullie er nog steeds om kunnen lachen! Super bedankt voor het delen van deze hilarische inzending voor onze winactie!
Zou de petling nu nog steeds naar 7UP ruiken, denk je? ![]()
Ruiken maakte ik me geen zorgen over maar kleven zal hij wel doen ![]()
hahaha, ja dat ook nog inderdaad!