Onvergetelijke plek

In 2023 zijn we in Argentinie op vakantie geweest. We hadden een auto gehuurd en hebben een prachtige vakantie gehad. We hadden waren op een dag op het schiereiland “Peninsula Valdes” waar we zeeleeuwen en gordeldieren gezien hebben. We hadden wat tijd over toen we op een kruising kwamen en we ons af vroegen waar dat kleine gravelweggetje heen gaat. We zijn erin gereden en kwamen op een strandje uit. Geen mensen, heerlijk rustig maar wat het meeste indruk maakte was de rotswand daar die vol met fossielen zat. Ik keek mijn ogen uit en dacht “dat moet een earthcache worden”. En zo heb ik mijn earthcache “Fossils at Playa Villarino” gemaakt om dit plekje op de kaart te zetten want het is prachtig daar. GCAHHKB. PS je kunt de TTF nog scoren maar je moet er wel wat voor doen :wink:

2 likes

WAUW! dit is waarom we deze community hebben!

Wat een ongelooflijk verhaal. Dat je per toeval zo’n magische plek ontdekt en dan meteen de link legt naar Geocaching, dat is de echte cacher-mentaliteit. Geweldig dat je de moeite hebt genomen om die EarthCache te maken om dit verborgen juweel te delen.

Twee vragen voor jou:

1. Is dit je eerste EarthCache die je hebt gemaakt, of heb je er al meer op je naam staan?

2. Was je al fan van Geocaching voordat je met je Argentinië-reis begon?

Bedankt voor het delen van dit avontuur! En die TTF-tip is genoteerd, wie weet pakt een van onze leden deze wel op, dat zou fanatisch zijn natuurlijk.

Hoi, dit is mijn eerste earthcache. Ik reis graag en ben wel van plan om mijn ogen open te houden voor potentiële earthcacheplekjes. Geocachingverslaafd ben ik sinds 2015 dus toen ik naar Argentinie ging was ik al geocache fan.

1 like