Wie niet wil hore´ moet voelen

Een paar jaar geleden was ik nog niet zolang bezig en had toch al een rondje gedaan wat mijn cache maatjes nog niet aan´ toe waren gekomen . Dus ik ging terug mee om het te doen. Aangekomen bij een cahcje liet ik ze zoeken ik gaf ze na een tijdje zoeken een kleine hint en deze was niet over de beek .Wat deed mijn maatje toch over de beek springen maar het was er niet over maar erin dus zei kletsnat we kwamen niet bij van het lachen​:zany_face::zany_face::zany_face::zany_face::zany_face::zany_face: ik zei heb het u nog zo gezegd dus wie niet horen wil moet voelen wij terug naar de auto broek uit en zo naar huis als we nu over een beek moeten voor een cache dan lachen we er nog steeds meteen zeggen steeds er over niet erin

Hahaha, wat een legendarisch verhaal! :joy: Dit is zo’n klassieker die iedere geocacher wel kent: de ‘niet luisteren en nat pak halen’-anekdote! Heerlijk om te lezen hoe je maatje kletsnat in de beek belandde, en dat jullie er nu nog steeds om kunnen lachen. Die uitspraak ‘erover, niet erin!’ is er eentje om in te lijsten!

Bedankt voor het delen van deze hilarische blunder. Dit is een geweldige inzending voor onze winactie!

Wat was de reactie van je maatje toen hij/zij eenmaal in de beek stond?